Fields - Danmark

image108


     





Hejsan på er där ute. I söndags var jag på Fields i Danmark med familjen. Blev en del shoppande för både mig och min syster. Efter en hel dag i DK var man skapligt trött. Men shopping kan man nog aldrig få nog av. Eller hur?
Nu är det iallafall total "shopping-förbud" min del, shit tänker ni, hur ska det gå? Jo, måste verkligen skärpa mig .. Måste spara till min resa till New York & Miami i sommar ! Weei !

Bild 1. Grön klänning, Top Shop
Bild 2. "Baby, I don't care" - tshirt, Zara
Bild 3. Grått gulligt linne, Odd Molly
Bild 4. Vit tshirt & svarta ascoola höga shorts, Zara
Bild 5. Romantisk klänning/linne, Top Shop
Bild 6. Bruna shorts, Zara. Creméfärgad kofta, H&M, väska (någon udda affär i DK)
Bild 7. Min nya coola väska.

SOFIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback