Glassbar - Bobblebee

image268


    


I fredags fick jag och min syster den här jättesöta Bobblebee-väskan av
vår kära far. Den är ljusrosa och allt, perfekt. Wihoo ! Här posar syster glatt, haha ..

Sitter ute i det härliga vädret och skriver nu. Blir så glad av solsken, fast inte när man får kisa hela tiden, hehe. Men orkar inte springa upp på rummet för att hämta mina solbrillor. Känner verkligen hur det bränner lite i ansiktet, sköönt.

Förresten, måste bara berätta! Igår var min lilla liebling här för att leka med mig. Sen kom jag på den briljanta idén om att åka till den nya glassbaren i stan. Och jag säger bara en sak, världens godaste glass, nästan bättre  än glassen i Italien. Jag tog smakerna melon, mums, caramell, yammie, och till sist men inte minst (joo, jag tog verkligen 3 kulor !!!) snickers, wiiiho. Sen efter jag slickat rent bägaren var jag nog mättast i hela världen,
trodde jag skulle spricka. Men nu mår jag bra :D.

SOFIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback