Laa la la .

  Precis hemkommen från stan med Johanna. Det har varit en sjukt bra dag.
Jag och mamma var först i Malmö för att handla tyg och mönster. Det  var så
mycket att välja mellan, så man blev helt kocko, seriöst. Iallafall, efter ca 2 där,
så åker vi hem, för att sedan träffa Johanna. Cyklar hem till henne för att se på
hennes nya kläder hon köpt. Jag säger verkligen oh my god ! Måste lägga upp
bilder på det sen, ni kommer dö, lovar. Iallfall, vidare in till Lund för lite brunch,
vädret är perfekt (inget regn). Vi gick vidare sen till mitt lilla jobb, där Johanna
provade Belstaff, ridbyxorna. Och hon älskade dom med, så det blev ett par till
henne också. Sen satt vi på torget och planerade våra liv. Herregud, vi är 20 år,
och vi måste göra något. Vi har perfekta planer. Men mer får ni veta sen när vi har
lyckats, haha. På vägen hem, innan tåget så köpte vi varsin Ben & Jerry icecream.
Chocolate Fudge , mums. 

Här nedan ser ni mitt lilla pannband jag gjorde för någon vecka sen.
Coolt + att det värmer lite om öronen. Förresten, jag köpte ju två läppstift
på Face Stockholm. Färgen hette Mango, helt underbart! Tänk till sommaren,
brun och sen tar man på lite aprikosläppstift. SUPERNICE !

SOFIA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback