Vårkänslor !

       

Godkväll allihopa. Söndag idag, och gissa vem som är ledig imorgon med .. Jag !
Då har jag bestämt att åka in till stan med M och shoppa lite kanske.

Det har verkligen varit vår i luften idag. Haft fina promenader både på dagen och nu
ikväll. Jag märker verkligen hur jag påverkas av vädret. Regn - smågnällig.
Snö - omotiverad till allting. Solsken och värme - hur pigg och glad som helst.
Hej och hå, våren är äntligen på väg!

Bilderna ovanför är från Topshop.com och är helt i min smak. I love pink, white
and black. Och jo, nu när våren är på väg ska jag försöka att hänga undan allt det
svarta från min klädställning. Vill ha vitt vitt vitt och lite färg. Svart känns lite pasé snart
tycker jag. Fast,  okey, de LBD får ju såklart hänga kvar. Kan man aldrig ha för många av,
right?

Annars ikväll har jag bara tittat på Sex and the City, och proppat i mig det sista av min
Ben & Jerry-icecream. Mmm, mums. I love Carrie förresten, alla hennes kuvertväskor
och supersnygga skor, blir galen! Bra förebild där.

SOFIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback