Jag har blivit en sån mes !

Imorgon är det fredag, yey. Har inte veckan gått helt superfort? Var inte längesen jag satt här och gnällde i måndags. Aja, imorgon är det skola, jobb och boyfriend som gäller, skojsigt. Hade modeteckning i skolan idag, mycket skoj. Redovisningen gick väl la helt okey. Tur jag fick börja att visa mina bilder så att ingen fick någon chock.

Fick en förfrågan av min kära M om att göra hennes nyårsklänning. Mycket hedrande! Ska se vad jag kan göra snäckan. Annars, vad har jag mer gjort idag? Druckit alldeles för mycket chai, tränat på Friskis & Svettis (extrapoäng till mig) och tittat på The Hills (igen ...)

Det värsta jag vet är när man precis lackat sina naglar men en cute färg och sen bara råkar, RÅKAR fixa till håret eller något och pekfingernageln ser missbildad ut. I. Hate. It. So. Much. Men eftersom jag är sjukt grym, och har varit i den situationen SÅ många gånger så fixade jag det, moaha.

Jag är fruktansvärt trött. Och förresten, shit, jag har blivit en sån mes, jag festar aldrig. Hallå. Jag är 20 år och går typ och lägger mig 21 på fredagar. Skyller på att jag börjar jobba 10 dagen efter, men är det verkligen en excuse?

Love, peace & snart helg, yey / FiFi.

image759

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback