Jag har syndat ..

Tittade snabbt förbi den här bilden och trodde fröst att Rihanna hade en liten teddybjörn i famnen, hm .. Men sen såg jag ju att det är en liten cute hund! Jag dör så underbar! Man vill ju bara pussa och krama den! Så liten, så lurvig. Tycker förresten inte alls om hennes stora ringar till örhängen, urk. Inte classy alls. Idag har jag ätit TVÅ kanelbullar, syndigt.

Imorgon börjar jag på min kjol, längtar. Nästa vecka har jag redovisning i modeteckning, det längtar jag inte alls efter. Förresten, måste ju tipsa alla som har oljerockar att Barbour kommer stå utanför Scandinavian Sportsmen i Lund och vaxa in. Så om du känner att din jacka är torr, kom! Dom kommer stå där imorgon och på lördag! Kostar 350 kr att vaxa in sin jacka. (Tänk på att man ska vaxa in den 1 gång / året)

Love, peace & en stor kanelbulle (?) / FiFi.

image748


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback