Plurr, plurr.


Godkväll på dig, jag är på strålande humör, bra va! Jag har varit och simmat! Jag är halvt död, men vad gör det, för jag har tränat. Man känner sig alltid så himla duktig efter man gjort något bra. Så nu återstår det bara en varm kopp chai och lite plugg. Har min redovisning på torsdag istället + att jag har lite läxa i modeteckning .. Ska då börja med min sommarkollektion, som ska bestå av 6-8 bilder, så ska nu rita 4 nya kroppar med nya ställningar. Känner mig helt stressad! Har mitt slutarbete att tänka på också, oh my. Har "Tomtar & Troll" som inspiration .. Men har faktiskt kommit på en idé, så hoppas den funkar nu.

Jo, förresten, har ju äntligen bokat en biljett upp min bästa M! Wihoo, längtar SÅ mycket att få se hur du har det där uppe, din alldeles första lägenhet och allt, så avundsjuk! Vi kommer få skitskoj gumman.

Love, peace & glitter n' glam / FiFi.




image755

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är så härligt med människor som är på ett strålande humör. Sånt smittar liksom av sig på omgivningen och så plötsligt är alla glada, mer sånt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback