Shame on me !

Haha, så himla kocko jag är, det är ju inget Top Model ikväll. Det är fotboll, boooring. Jag som var SÅ laddad. Aja, fick min läxa gjord lite tidigare. Gick över mina förväntingar faktiskt. Trodde allt skulle bli en flopp, men det gick bra, enligt mig själv, haha. Strax ska jag ner och fixa chai, burra in mig i min gosiga rosa morgonrock och titta på The Hills (förvånad?) Har nog sett alla avsnitt 5 ggr nu .. Konstigt nog tröttnar jag aldrig? Det är samma sak med Newlyweds! Jessica och Nick är inte ens tillsammans (gifta) längre. Måste skaffa mig ett liv, haha.

Jag längtar till min bästis M, räknar dagarna till jag äntligen får åka upp till dig. Måste komma på värsta bästa inflyttningspresenten nu! Riktigt dåligt av mig att inte ha gett dig något än, shame on me. Men den som väntar på något gott .... Kom på en riktigt dum sak nu när jag tittade ut genom fönstret, allt regn och så .. Sjuukt smart av mig att köpa ett par mockastövlar, hallå. Dom kommer inte vara så speciellt snygga om jag råkat vara ute med dom i regn. Känns som det kommer regna i hundra år framöver. Men men, life's a bitch. När det väl är regnfritt (haha?) då jäklar ! Jag är trött och flummig. Måste. Ha. Mitt. Chai. NU!

Love, peace & en Hästens-säng hade INTE varit fel nu / FiFi.



image758

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback