Tygmässa, yey !

Jag är trött, och egentligen inte alls på humör för att blogga. Men, allt för dig! Nu kanske du är nyfiken på varför jag är så himla trött. Jo, det har varit en låång dag. Har varit i Borås med skolan, tygmässa bland annat. Suttis i sammanlagt 6 timmar i bil, yey. Men, fick iallafall handlat lite tyg (till min kjol som jag håller på med) och ett annat cute. Var väl på tre olika tyg/garn-affärer, faktiskt riktigt mysigt. Jag och Karolina smider våra planer, vi ska bli stora. Åh älskar namnet - Kitanoska. Nu vill jag krypa ner i sängen med en stor kopp te och titta på Newlyweds med Jessica Simpson. (Hon äger för övrigt ca fem st juicy-set!)

Peace, love & black is so back / FiFi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback