Vågar inte riktigt lämna ifrån mig den ..

Fredagkväll, och jag sitter på mitt rum ensam. Min syster som har fyllt hela 18 år har sina friends där nere, ska typ supa ner sig och hela köret. Själv sitter jag då här, precis kommit hem från jobbet, faktiskt cyklat fram och tillbaka - pluspoäng till mig. Haha, tog med mitt busskort för säkerhetsskull, men jag orkade mig sätta mig på cykeln och trampa hemåt. Tittar på Vänner, alltid lika bäst. Men har faktiskt lite skojiga saker planerade för helgen (mer eller mindre) Imorgon ska jag jobba, sen hem och träffa min lover. Söndag ska vi inventera, sen hem för kalas för sis. Har en lite surprise för henne, men kan tyvärr inte berätta det här och nu. Sen på måndag åker jag till Tranås för att träffa min M, miss her so much! Kommer ha riktigt skoj! Skönt med lov faktiskt.

Visst herregud, tog hem världens snyggaste "turban-mössa" från jobbet idag. Så himla cute. Måste prova den lite och så, innan jag bestämmer mig. Men den var den sista, I think så jag vet inte riktigt om jag vågar lämna ifrån mig den.  Nej, nu ska jag inte uppehålla er längre. Ha en supernice fredag, för det tänker jag ha, typ =)

Love, peace & cola-light forever! / FiFi.

image761

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback