Varför är jag så jäkla bäst på att ... ?!

Hi you. Det är onsdagkväll, och det känns som veckan går racersnabbt. Blev himla glad när jag såg dessa bilder på Sartorialist innan idag. Nu när det är höst måste jag ha lite sköna färgar, rosa. Blir du inte också helt glad? Cool gubbe iallafall. Förresten, nu när jag tittar närmre på tjejens pants, är det ju exakt sådana jag har! Fast mina är liite längre på mig, eftersom jag är pygmé. Liknar hon inte Ugly Betty?

Kom nästan precis hem från min lilla inlines-tur ute i regnrusket. Dead woman walking. Jag är död (använder ordet död ganska ofta, ganska deprimerande ord, måste sluta!) - men ändå helt pigg (?) Hm! Ikväll är det Top Model, yees. Sen efter det måste jag rita klart min läxa. Varför, varför är jag så jäkla bäst på att skjuta upp allting i sista stund? Men tror faktiskt att jag jobbar bäst på kvällskvisten .. Or not.

Syster, jag har beställt din present nu. Du kan aldrig gissa vad!

Love, peace & galenskap / FiFi.

image756

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback