ÄNTLIGEN KLAR!

Måndag, och det betyder en ny vecka i skolan. Idag har jag fått börja med att fixa mönsterdelar till en grundklänning. Efter att jag slutat kilade jag vidare till Matton, där jag skulle köpa några pennor jag behöver till imorgon på modeteckningen, då jag ska börja färglägga. Är förresten äntligen klar med mina tre teckningar på olika kroppar/ställningar. Höll på att bli galen igår, men sen efter några timmar löste det sig. Vet inte hur många papper jag har fått riva ut och slänga. 

Har aldrig sagt detta innan, någonsin, men det är så skönt att hösten är på väg! Då man bara vill bo i sina stora, oversizekoftor och dricka chai hela dagarna! Så kära höst, det är bara att komma, jag väntar dig!

Love, peace & icecream, FiFi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback