BÄSTIS ÅKER SNART !

Godkväll. Måndag idag, och jag känner på mig att det kommer bli en supervecka. Tyvärr åker ju Bästis hem på onsdag, vilket inte är lika kul, kommer sakna dig! Men imorgon blir det iallafall att träffas, och jag står för fikan den är gången.

Annars har jag bara varit i skolan, varit en tur på stan och ätit muffins. What a day! Det inhandlades ett urgulligt nagellack, Makeup Store - Joana. Eftersom det nu bär mot mörkare tider och kläderna likaså så vill jag jag ha lite ljusare nagellack. Det blev ett rosa bubblegum typ, och jag kan inte sluta titta på det, haha. Det blev också en kofta, som kanske kommer upp på bild imorgon.

Får ju inte missa programmet om Victoria Beckham ikväll, Tv4 21.00 !

Love, peace & icecream / FiFi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback