Jaslene såklart!

Tisdag. Idag stod det modeteckning på schemat, och då var det dags att lära sig mer om skuggning på kropparna. Va bara i skolan i 1½ timme, då jag sen tog bussen hem för att sova lite, dödligt förskyld. Sedan var det dags för att jobba, 14-18. En ganska lugn dag faktiskt. Har förresten tagit hem en jacka för provning, och jag bara ÄLSKAR den. Ni vet när man blir helt dö-kär i något och man bara MÅSTE ha det! Så känner jag för den jackan! Hoppas mamma och pappa vill ge den till mig i julklapp .. Hoppas, hoppas! Usch, min väska har fortfarande inte kommit än, den skulle kommit i slutet av augusti .. Aja, nu är det 3 timmars Top Model, final och allt, yey! Jag hejar såklart på Jaslene.

Love, peace & icecream / Fifi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback