Onsdag

image1069

Onsdag, Idag jag har bara jobbat fram till nu. Sjukligt fint väder och det kändes inte alls rätt att behöva jobba idag:-(. Men men, pengar tjänar man ju iaf! Var bara tvungen att lägga upp denna underbara bild, så enkelt och fräscht ! Om någon timme eller så ska jag träffa tjejerna på en drink inne i stan, hoppas bara vädret håller i sig. Imorgon är det jobb igen som gäller, med då dubbel lön ju. Man ska inte klaga !

Köpte världens finaste klänning från Alexandra Fundin i Måndags på tjallamalla. Där gick mina sparpengar! Men denna klänningen kommer jag bo i hela sommaren! Bilder kommer till helgen då jag få tillbaka kameran som just nu är på besök i vår kära huvudstad...

JOHANNA

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN HÄR: http://metrobloggen.se/queenie & bli länkad av mig i fyra dagar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback