Sagalova

image1060

Onsdag, har jobbat hela dagen och är nu e jag helt slut. Fint väder idag igen iaf, då blir man lite gladare faktiskt. Åh, min kära kompis och hennes pojkvän kom till jobbet idag och hälsade på. De hade legat i parken hela dagen och var sådär röda i ansiktet och på armarna av solen, härligt härligt. På Söndag blir det middags-mys i hennes lägenhet. Ska inviga hennes nya soffa med lite vin, mysigt.

Men först ska jag till Danmark med min kära Fia på Fredag, håller tummarna på att det blir fint väder. Aja, det blir en liten utflykt iaf...

Bilden blev inte så bra, men det ni ser är min nybeställda kjol från Sagalova, den är gammelrosa som det stod på beskrivningen, Gulligt . Jag tror hon är en av mina favorit designers, bara älskar hennes kläder. Finns att köpa på modemecka.se eller tjallamalla.com.

Personalmöte imorgon kl 8.00 i två hela timmar, jag kommer somna!

Ha en underbar kväll,

NattiNatti

JOHANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback