the bag...

image1022

Då blev det ingen brunch med fia idag för min del tyvärr. Johanna har såklart fått tillbaka prickarna i halsen, å dom e inte rosa precis, typiskt. Sjukt fint väder och riktigt sugen på att sitta på café idag ju.

När jag vaknade idag var jag på ett riktigt piss humör, ingen brunch och hallonkräm till frukost idag igen, kul! Men istället för hallonkräm på frukostbordet stod nu en rosa påse från make up store. Det var min kära far som hade varit och handlat det till mig igår, tappade talförmågan. Min pappa handla smink, what?

Tjejen på make up hade hjälpt honom och i påsen låg där ett och annat smått och gott,  Åh supernöjd!

Ikväll kommer min älskling till mig och han ska göra thaisoppa, Mums.


Ha en riktigt bra dag !

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback