EN SEN LITEN DAGENS:

 

Hej på er. Ligger i min säng, härligt härligt. Skönt att vara ledig, men känner redan att jag har lite spring i benen. Imorgon är det om på nytt. Tänk, snart är det den 1 juli. JULI, HALLÅ? Mindre än ett halvår till julafton herregud. Min syster gör fruktsallad till mig nu. Köpte världens största ananas innan idag, ska börja missbruka ananas. 

Förresten, Ben & Jerry-glassen vi provade igår, den var inte great. För om det hade varit supergod hade den varit slut nu, men mer än halva är kvar - då är det något som inte står rätt till.

Kram banan, SOFIA ♡

Kommentarer
Postat av: Johanna

ni ska testa smaken phishfood, fy sören vad god. ;]

Postat av: Petra Bloggar

fin outfit, och VA finns det B&J som inte är toppen?! :-O attans!

2008-06-29 @ 22:39:02
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback