Grattis till studenten!




Sådär, nu är allt i sin ordning, på med juicy, bort med pannkakan i ansiktet, av med smycken, och nu ligger jag här i sängen och slösurfar på datorn. Hittade dessa bilderna från igår. Ingen kommentar, men det bjuder jag på. Har en massa bilder på vår andra kamera, men har inte orkat fixat med det än. Grattis till studenten än en gång sis.

Har även jobbat idag. Hade hellre legat hemma och bara sovit! Haha, sjukt trött imorse. Imorgonbitti är det lite mer jobb, sen träffa min lover. Ska även till honom och hans syster på kalas på lördag. Panik! Vad ska jag ha på mig? Åh, hujedamej. Men nog om det, får fixa det imorgon efter jobbet. Vad har ni annars haft för er idag? 

Kram på er körsbär, nu ska jag äta lite tårta, Sofia ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback