Historia, Miu miu-heels

Måste berätta. Cyklade till jobbet idag, lite regnigt och världens tråkigaste väder. Cyklade uppför en liten backe, då jag ser en massa studenter tjoa och skrika. "åh", tänkte jag, det är inte läge för huvudvärk. Så förbi skolan, och typiskt - rött ljus. Stannar upp och väntar på att det ska slå om till grönt igen. Det är då jag ser! Världens finaste Miu Miu-heels. Dessa hade en söt tjej på sig, på sin regniga student. Till de matchade hon en vit snäv klänning med ett litet, tunt, rosa skärp. Åh, det var så himmelskt fint! Där var min dag räddad. Vad ett par heels kan förändra dagen ..
SOFIA ♡


Kommentarer
Postat av: My

Köpte min vita klänning på forever21.com :)

håller med dig, To die for heels. :)

2008-06-13 @ 12:58:48
URL: http://myssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback