love !



Jag bara älskar deras stil, finns de någon som har mer klockrenare outfits än dessa två?! Idag slutade jag redan två faktiskt, inget planerat. Alltså extra skönt ! Men det blev ingen fest, regn och åter regn sågs utanför fönstret. Skulle bara ta mod till mig at cykla hem från jobbet utan att bli träffad av regnkornen, haha skämt eller, såg ut som jag duschat !

Igår, Onsdag var jag på Sofias systers student. Sjukt god mat och trevligt folk. Sedan var det vidare till en anna student. Min mage var stor som ett berg när jag gick till sängs.

Nu kastar Johanna sin digitalkamera och imorgon köps en bättre mobil med grym kamera i. Perfekt ju, två i ett :-)

Ha en mysig Torsdag, snart är det helg!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback