I min sminkväska ..


Min coola sminkväska från Make Up-store.




Färgad dagcreme, väldigt bra. Köpt på Apoteket.



Använder den här foundation till att täcka små skavanker.



Ögonskugga, för att få en jämn färg på ögonlocket.



Min ögonfransböjare - av det enklaste laget. 



Min nya mascara, från Nouba. Rekommenderas! 



Den svarta ögonpennan använder jag bara till festsminkning, medans jag
använder den bruna till vardags.



Mina små söta sommar-läppstift.



Mitt korallfärgade läppstift som jag precis har förälskat mig i.



Lip-plumper från Victoria Secret.

Det var allt, hoppas ni är nöjda, haha.

SOFIA ♥

Kommentarer
Postat av: nadja

hej! skulle du inte kunna skriva priset på sakerna :) jag är lite intresserad av vissa produkter på dina bilder och undrar hur mykt dom kostar. ha det så fint! puss

Postat av: Johanna

ser ut som en lagom sminkväska med innehåll! :]

undrar dock en sak, tycker du dina läppstift från face sthlm är bra? Är de täckande? tyckte färgerna var härliga.. kram!

2008-06-23 @ 18:58:22
URL: http://nudistpolka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback