Watch me work bag.

Äntligen hemma från jobbet. Är så sliten, men ska inte gnälla. Ska träffa min lover i stan nu. Har inte ätit middag, så blir nog att köpa med mig lite kinamat. Aldrig fel! Nästa vecka är det midsommar. Hallå, var tar tiden vägen? Allt går i 190 för fanken. Hm, ja, ska snart ut i blåsten. Räcker en tunn jacka? Jag har förresten svarta strumpbyxor på mig idag, yeah! 1-0 till strumpbyxor, för vad hade man annars haft till den kortkorta? Aldrig att jag hade varit barbent! Gah. Har tappat träningen helt nu. Har nog inte rört mig, förutom cyklat till jobbet 30x2 på flera veckor! Ångest.Ångest. 

Men men, fredag idag, och efter jobb imorgon är jag ledig en dag. SKÖNT! 
Hoppas på fint väder så jag kan åka till stranden och ha lite picknick med mina friends. 

SOFIA ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback