Min specialare a la rosett

'

Hej igen kompisar. Lika bra att jag skriver medan fingrarna glöder. Här ser ni förresten mitt lilla projekt för dagen. Ett pannband med en stor rosett. Eftersom våren är på gång, vill  jag inte springa runt i mössa eller basker. Det blir antingen för varmt och frisyren (vilken frisyr?) blir platt som en pannkaka. Därför tänkte jag den smarta idén att pannband är perfekt! Jag köpte för ett tag sedan ett pannband på HM, svart enkelt, men hur tråkigt som helst. Därför blev det nu att jag cyklade iväg och köpte tyg och lite sidenband. (Tyvärr har jag inte skaffat hit min symaskin till lägenheten, så jag har fått sy för hand. Men vad gör det, när sy är det bästa som finns!) Nu slipper jag frysa om mina små stackars öron + att nu är blir jag ju snygg i håret (även fast håret är en katastrof). Kommer bli hur fint som helst till min kappa i vår. Vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback