Så här på kvällskvisten

Det är inte mycket som slår stiliga karlar i kostym. Några har en känsla för det, andra inte. Den välklädde mannen ovanför är ett sådant exempel. Han vågar och går all in. Jag blir överlycklig när våra män vågar. För det kan bli så jäkla bra.
Det finns inget mer underbart när man möter en väldigt gammal herre på stan iklädd sin stiligaste rock och hatt. Jag smälter. Då vill jag bara gå fram till herren och ge beröm. Cheesy, jag vet, men jag står för det. När ett sådant möte sker tänker jag på hur han såg ut i hans yngre år. Hur välklädd och otroligt tjusig han måste ha varit. Denna historia!

Blir ni lika lyckliga som jag när ni ser ett äldre par gå bredvid varandra? Herren håller sin dam i ena handen och käppen i andra .. Jag vill också bli gammal med dig M, och gå bredvid varandra i våra finaste kappor och varsin tjusig hatt på huvudet. Och le, le åt den andres skönhet som blivit ett med de finaste rynkorna som skapats genom tiderna med dig.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback